ops

warning:

this post might be so cliche and 'ew sweet tapi geli sia' atau 'omg jihaa, menyampahnya' but whatever dude whatever. im still doing it. 



*

well ladies and gentlemen, i would like to do an appreciation post towards my friends, my best friends and the members of the terawah. 

i have wanted to write this post for so long, but i didn't have enough guts to do it so hey this is it. 

i don't have the guts because i was so scared if i write this, i will lose one of u, or having an argument with one of u or i will get sick of u guys. it happens everytime dude.

 everytime i wrote something like im so happy today and i love my friends and stuff like that, it became otherwise the next day. 

so lets praying that it doesn't happen to this post. lol 


*

the terawah.

siap ada nama geng lagi well takde lah official sangat nama ni tapi memang diorang stick with this name sebab ecah made fun of me for saying terawah instead of terawih. 
it was a day before the first day of ramadhan started.

i was so excited for terawih and stuff and then i was like "weh tak sabarnya nak terawah malam ni" 

and then ecah was like "terawah terawah amende kau? terawih woi" 
hahahaha and everyone was laughing their ass off,

nama ni actually dalam group ws je guna, dan other media socials.

first we named our ws group, the shitamrian because we heard yasir making fun of 'someone' in class like "apa hendak nya shitam?" and everyone was laughing and i still think its funny man. lol

*

-sholehah hamdan
-aishah daud
-ella shahar
-hajar salehuddin
-farah sa'ali

what a beautiful names they have. *cough* 

ok ok for real tho,
i'm so grateful to have these girls as my friends and can call them as my best friends and im really hoping that we can hold this friendship till jannah. 

masing masing ada kelebihan.

ada yang pandai masak, pandai jahit, pandai math, pandai sains, pandai bm, pandai agama, pandai bi, pandai buat lawak, pandai jaga mak ayah, pandai jaga hati kawan, pandai pujuk, pandai pandai lah belaka. 

we have been through a lot of stuff, and managed to act cool with it. lol 

yes, tipu lah kalau takde gaduh tu, alaaa biasalah tu kan kan kan? 

*
*
*

setelah setengah jam aku pikir nak tulis apa dan tak nak bunyi macam cliche dan mengada. wow so hard man. 

they are just too kind that i feel like i don't deserve these girls, dude.

thank you for existing, girls. thank you for always been there when i need u guys, thank you and thank you for everything.

to leha, 





terima kasih sebab tak banyak buat ragam dan selalu tolong orang buat math walaupun kekadang kamu sangat lah random dan annoying, kekadang tu tetibe je menari tang orang semua tengah buat kerja apa semua, dan tetibe menyanyi something and then semua orang terikut terutamanya aishah daud tu. dan terima kasih sebab banyak tolong buat itu ini, dan banyak tolong cikgu jugak. terima kasih sebab jadi rajin apabila semua orang sedang malas. hahaha. bila suruh ambikkan barang kat pejabat ke bilik guru ke pusat sumber ke, dia lah paling sanggup nak buat, dan farah juga. 
terima kasih.

to aishah daud,





terima kasih sebab selalu nasihat aku cakap itu ini walaupun tak macam nasihat pun tapi kekadang tu 
aku ambik buat teladan, takpe aku pandai tapis perli. hahahaha aku tak macam blup blup. terima kasih sebab faham lawak aku walaupun kekadang kamu akan buat muka macam 'apahal dia ni?' tapi takpe, aku masih bersyukur. terima kasih sebab selalu kasi banyak kata kata semangat kat aku dan kawan kawan yang lain, walaupun at first kamu akan cakap "booo, padan muka padan muka" tapi deep down aku tau kamu sangat caring, hahaha. and then bila aku bertambah nervous kamu akan cakap "takpe, kau boleh"awh nak nangis, tapi nak tumbok pulak rasa. hahaha takde gurau gurau.

to ella shahar,






terima kasih sebab selalu back up aku bila semua orang bahan aku, hahahaha. terima kasih sebab selalu meng'iye'kan apa aku cakap walaupun kekadang aku tahu, kamu tak faham pun apa aku cakap tapi takpe, kita kena bersyukur ok anak anak, terima kasih sebab wujud haha, kau banyak diam tapi takpe, aku faham, kita sama.

to hajar salehuddin,



terima kasih eh selalu tumpangkan aku, terima kasih sebab tak banyak complain. terima kasih sebab selalu tolong gelakkan lawak lawak bodoh aku walaupun gelak fake, tapi aku sungguh menghargainyaa. sungguh. terima kasih sebab selalu back up aku bila kena bahan ngan ecah walaupun kamu selalu join dia tapi YA ALLAH AKU BERSYUKUR hahahaha. oh, terima kasih juga sebab temankan aku beli sayur, beli makanan kat pasor. terima kasih.

to farah najwa,



kamu ni cam hajar juga. terima kasih sebab selalu dengar apa aku bebel dan aku jugak kekadang rasa menyampah ngan diri sendiri sebab asyik bebel ngan kamu. dan tentu sekali kamu juga akan menyampah bukan? walaupun kamu selalu buat muka menyampah en ngan aku, aku tetap membebel, hahaha. terima kasih sebab selalu ada time aku nak mintak tolong tu ha. terima kasih sebab selalu jadi annoying gila nak mati, sampai kekadang aku tak larat nak layan hahaha. terima kasih atas semua benda.

dan untuk kengkawan kat kelas,

terima kasih sebab tak pernah nak cari gaduh dengan aku. ha ha ha ha ha ha

i swear, im so obsessed with all the pictures of the terawah, man. i just couldn't decided which one to upload. lol

a pic of me pretending to be a ninja actually but leha ruined it by promoting gula gula asam jawa HAHAHA

this one is cool too, look how everyone starting to photobomb hahaha.


this pic was taken at ioi while waiting for the others to come

idk why but i love this pic, ecah pls jangan bangga. look how nature it is. 

well, just me trying to sleep 



my all time fav pic (unfornately, withou ella, siapa suruh lambat masuk duh hahaha)

Comments

Popular Posts